ثبت آگهی رایگان در جارچی

آموزش لینک سازی
لینک سازی و داشتن بک لینک پروفایل قوی ، یکی از فاکتورهای اساسی در سئو سایت است . به همین بهانه ، ما در این مقاله آموزش لینک سازی را به شما یاد می دهیم پس با ما همراه باشید .
لینک سازی یکی از مهمترین بخش ها در طراحی استراتژی محتوایی و بازاریابی است . روش های زیادی برای جذب بک لینک طبیعی وجود دارد که بسیاری از شما با آنها آشنایی دارید :
ایجاد محتوای تحقیقاتی اورجینال
رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پر بازدید
بررسی لینک های شکسته و در خواست از مالک محتوا برای جایگزینی لینک ؛ این رویکرد معمولا خسته کننده است و برای رسیدن به نتیجه باید در آن پافشاری کرد .
متاسفانه اغلب روش های بالا بسیار هزینه بر و اشباع شده و یا زمان بر هستند .
اگر به دنبال روش های جدید و ساده تر برای لینک سازی هستید ، تاکینک هایی که در ادامه معرفی می کنیم ، معرفی می‌کنیم، تا حد زیادی مشکل شما را برطرف خواهند کرد.
روش اول استفاده از روش Topic Takeover است . از دیدگاه من ، روش پیدا کردن لینک های شکسته یا Broken Links ، آخرین مرحله در لیست روش های ساخت لینک است و به هیچ وجه نمی توان پیدا کرد . در حقیقت ، شانس پیدا کردن یک لینک شکسته ، در خوسات از نویسنده اثر برای تغییر لینک و نتیجه گرفتن از آن حتی از پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه نیز سخت تر است . در عوض ، ما روشی تهاجمی تر به نام Topic Takeovr را توصیه می کنیم : به دنبال محتوایی باشید که به حوزه تخصصی فعالیت شما مربوط می شود و به شکل تهاجمی ، محتوای ارزشمند خود را به عنوان گام بعدی پیش روی خوانندگان آن مطلب قرار دهید . اما همیشه برای شما این سوال پیش می اید که چگونه می توان این تکنیک را پیاده کرد ؟
ابتدا یکی از ابزارهای سئو را اجرا کرده و از ویژگی کاوشگر محتوا استفاده کنید . شخصا Ahrefs را ترجیح می دهیم . یکی از مهم ترین ابزار و کارهایی که شما می توانید انجام دهید تا باعث افزایش بازدید در سایت شما شود .

ثبت آگهی رایگان

یکی دیگر از روش ها می توان به تبدیل منشن های صفحه خانگی به لندینگ پیج اشاره کرد . وقتی که برند شما در قالب منشن ها و لینک ها شروع به شناخته شدن می کند ، باید به موضوعی کلیدی توجه کنید : تقریبا همه آنها به صفحه خانگی یا هم پیج Homepage) ) شما مربوط هستند .
لینک دادن یا اشاره به صفحه اصلی سایت ها ، هنگامی که در مورد یکی از خدمات یا محصولات آنها صحبت می کنید ، بسیار آسان است هر چند علی رغم سادگی ، این کار همیشه بهترین حالت برای برند مورد نظر نیست . می پرسید چرا ؟ بهتر است این گونه به موضوع نگاه کنید :شما صاحب یکی از ابزارهای زمان بندی محتوای رسانه های اجتماعی هستید و در هر پستی در مورد سوشیال مدیا ، برند شما منشن می شود . تصور کنید این منشن در مورد چگونگی زمان بندی پست ها و آپلود مستقیم آنها از طریق ابزار شماست . با این تفاسیر ، ترجیح می دهید که :
یک صفحه خانگی عمومی داشته باشید و کاربران را مجبور کنید تا با کلیک بر روی صفحه ها و لینک های مختلف در سایت شما ، چیزی را پیدا کنند که در آن پست در مورد آن صحبت شده بود .
یا لینکی مستقیم به یک صفحه فرود خاص داشته باشید که در آن ، دقیقا در مورد قابلیت زمان بندی یا برنامه ریزی محتوای شما صحبت کرده باشد .
در بسیاری از موارد ، گزینه دوم در اولویت قرار دارد . به بیان دیگر ، به کارگیری این رویکرد باعث جذب کاربرانی می شود که نمی توانند ویژگی مورد نظر را به صورت مستقیم پیدا کنند و در نتیجه ، نرخ پرش کاهش پیدا می کند . افزون بر این ، جذب این کاربران سبب افزایش نرخ تبدیل و در نتیجه بالا رفتن ترافیک ارجاعی می شود که هر دو اثری مثبت را بر روی سئو سایت خواهند بود . همان گونه که می توان گفت ثبت آگهی رایگان نیز می تواند تاثیر مستقیمی بر روی سایت ما قرار دهد .
در پایان می توان نتیجه گیری کرد که لینک سازی ، مفهومی فراتر از صرفا ارسال پست مهمان یا شکار کردن لینک های شکسته است . حقیقت ، با این کار باید بتوانید برای کاربران ارزش بیشتری قائل شده و محتوای بهتری در اینترنت برتری برای آنها تولید کنید .